Hon är min allra bästa vän!!!

Tänk om man inte hade någon att lita på, att inte ha någon att vända sig till och att prata med om saker som har hänt? Jag har en vän som jag kan säga allt till. Det är klart att vi bråkar ibland men oftast är vi sams. Jag vet inte avd jag skulle göra utan henne? Hon är min bästa vän! När vi var små brukade vi kalla varandra bästisar, men de har vi slutat med. Men om man fortfarande skulle säga det, så skulle hon vara min absoluta bästis! Vi har gjort det mästa tillsammans, allt från att ha gjort sjuka låtar på engelska som vi inte ens förstår vad det betydde, till att ha gjort egen sprängdeg som sprutade vatte i hela köket! Haha jag har så mycket minnen med henne! Hon är min allra bästa vän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0