Fin julgran!

Tjaa! 
 Hemma igen! Synd att helgen är slut redan :(  
Mitt huvud typ dötar mig!!!
Har typ varit halvsjuk hela veckan, men nu börjar det kännas på
riktigt!
 Skulle vilja vara hemma från skolan imorgon, för det är inte kul att sitta med huvudvärk på våra en timma och tjugo minuters långa lektioner. Men det går nog inte. För om man missar en dag så ligger man långt efter hele resten av veckan!
Men men, man får väl göra det bästa som man kan.
 Asså hela året har gått gått så fort. Snart är det jul och allt! Eller nej det är typ en månad kvarmen ändå!
Jag kommer ihåg förra julen som det vore igår. Mäst så kommer jag ihåg Brallis fina julgran :P
Men nu är det en ny jul, så jag får hoppas att hon hitter en lite bättre gran i år.
Jag har många kompisar som fyller år i December! Det går så fort! xD
Aja see U // 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0