Glad som Kexchoklad!!!

Tjaa igen!
Kom hem precis hem från Alice, vi gjorde som vanligt inget mer än att äta =P
Men det är ju en litten hobby vi har!
Försöker ändra min header eller vad det heter, där Matilda/ Tila är med, men jag har fel dator för det, så sorry Matilda de blir en annan gång =(
Ja, efter som att jag har fel dator så finns det tyvärr inga bilder tror jag =(
Men ska kolla senare, men ni får stå ut om det inte finns några =P
   Det är skola imorgon, men det är inte så hemkst längre, men jag saknar att träffa Bezawit och Segen hela tiden, men that's life :(
Men jag tror ändå att det var bra att vi splittrades för allt var så komplicerat i 6:an.
Men nu ska jag leva i nuet, och nu är jag glad som kexchoklad!!!! =D
hoppas att ni har det bra också!//3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0