Svininfluensan!

Heej!
Jag är jätte trött idag.
När jag vaknade imorse så hade jag jätte ont i huvudet.
Så jag skulle inte gå till skolan, men sedan kunde jag inte sommna om så
jag gick upp istället, då var klocka typ halv åtta så jag fick skynda mig!
Men det gick bra! Men jag fick inte vara med på idrotten, men det var nog tur, efter som att
man skulle göra kullerbyttor, hänga upp och ner i ringar och stå på huvudet.
Men jag har haft en ganska tråkig dag. Det var många i klassen som var sjuka
efter att vi hade tagit svininfluens vaccinet. Det var lite tråkigt
men det är nog bättre än att få den tror jag.
Mitt hår såg hemskt ut idag, men det är nog inte ett så stort problem ;)
see U // 3

Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Söt blogg!:)

2009-11-23 @ 19:39:17
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0