Min lilla dag...

Hej hej, aa det har inte hänt så mycket idag, fört så sov ju alice här och vi kom lite sent till skolan men de va en gång omg?  -.-
Aa iaf så sa typ alla att vi inte sulle ha nån engelska för att våran lärare va sjuk, men ja trodde ju förståss att det var ett april-skämt och satt kvar rätt så länge i skolan me mina kompisar, men tyvärr så hade vi fel och vi hade håltimma, så vi gick hem till alice och åt brännda bullar. :D
Efter det så gick jag och alice hem till mej och gjorde ingenting, men när hon hade gått så kollade pappa och jag på lite hus som han hade tittat på i Sri Lanka, dom va ganska fina, för mej e det viktigt att det är pool. Men ja vet inte, de va stora hus iaf, kanske lägger upp en bild lite senare i veckan.
aa eftar det så började jag baka småkakor! jätte goda!!!! :D 
 Men oskar inte berätta om dom idag, ska typ åka pch shoppa imorron ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0