MIN MOBIL :(

Hejsansvejsan, jag har typ haft håltimma idag så Fiorella jag och alice gick hem till mig. Iaf så va de sjukt tråkigt i skolan sedan men efter så gick carro och jag hem till mig. De va kul, vi gick till Thiland och allt xD Men de lite tråkiga som hände idag var att ja tappade min mobil :/ De va lite tråkigt efter som att ja redan har tappat bort en annan mobil en gång. Men den här hade jag köppt för egna pengar,. och nu måste ag köpa en till och ja e ganska fattig just nu! Annars så skulle jag vilja ha en AINO men men. Jag fick gå ut och leta 5 gånger :/ Men that's life ;) Så nu ska jag ta det lite lungt. Just det ja och carro testade att ha mittbena oxå xD lägger upp en bild på de ;). see u//3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0